1. Web prezentačná stránka je novodobá vizitka

Prídete na podnikateľské stretnutie kde sa navzájom s inými ľuďmi predstavíte a vymieňate si vizitky. Bohužiaľ papierové vizitky sú v porovnaní s webstránkou tak neefektívne ako billboardy voči digitálnej reklame, ktorá vie presne zacieliť vašu klientelu a teda aj peniaze za oslovenie klienta. V dobe smartfónov papierové vizitky sú už za zenitom. Majú totiž malý priestor na poctivé informovanie o vašich službách a produktoch. Tiež len málo z vizitiek, ktoré rozdáte, sa dočká spätnej väzby od klienta tým spôsobom, že si klient dá tu námahu zistiť si o vaších službách viac. Naopak webová stránka ma tu výhodu, že môžete klientovi hneď pri stretnutí navrhnúť aby si vašu stránku ihneď vyhľadal a mal ju v mobile, aby si pri troche voľného času mohol pozrieť, kde nájde násobne viac potrebných informácii dôležitých k uzatvoreniu obchodu medzi vami a klientom. Webová stránka vám aj šetrí čas pretože sa nestávate neustálym informátorom o vaších službách a cenach za ne, no pracujete už len s vyfiltrovanými klientmi, ktorí si prešli vaše podmienky a pokiaľ vás kontaktujú, zrejme majú vážny záujem o vaše služby.

2. Viete ňou osloviť klienta kedykoľvek a kdekoľvek

V dnešnej dobe už nemusíte číhať na situácie, kde sa bude dať klient osloviť. Webová stránka je váš domov resp. vizitkou, cez ktorú sa potencionálny klient o vás všetko potrebné dozvie. V momente, ak máte webovú stránku, môžete potenciolnálnych zákazníkov osloviť cez internetovú reklamu kedykoľvek, keď sú na počítačí alebo mobile napríklad u nich doma v obývačke alebo v obchode keď stoja v rade pri pokladni. To Vám vytvára možnosť, aby vám násobne narástli tržby a zisk, prípadne aj krídla 🙂

3. Ak máte produkt, ktorý viete predávať mimo svojej lokality viete ho potom jednoducho predávať aj do celého sveta.

Ste grafické štúdio, poskytujete reklamné služby alebo poskytujete odborné poradenstvo? Internet nemá hranice takže je dobre využiť všetok potencial možnosti dodania vaších produktov. Na lokálnom malom trhu potrebujete tvrdo drieť a byť medzi najlepšími no ak si zväčšite mnohonásobne svoj trh trebarz na celé Slovensko stačí Vám niekedy len kvapka a zarobíte viac s menšou námahou. Veľký trh tiež prináša veľké možnosti preto v prípade že poskytujete nadštandartné služby trh Vám to vráti vo forme peňazí vo vašej peňaženke.

4. Kvalitou spracovania web stránky komunikujete aj kvalitu vaších služieb.

Naopak nekvalitnou prezentačnou stránkou môžete v očiach klienta znižovať atraktivitu produktu a dôveryhodnosť vaších služieb. Sú to spojené nádoby a prezentačná stránka je ako čašníčka v reštaurácii. Je to prvý kontakt so zákazníkom a na nej stojí a padá uzatvorenie obchodu. Záleží len od toho ako web stránka pôsobí na potencionálneho klienta a ako s ním komunikuje či klient sa dozvie všetko čo potrebuje vedieť k tomu, aby sa správne rozhodol.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *