Porovnávame eshopy a prezentačné stránky na mieru – cez vlastný CMS systém vášho dodávateľa eshopu, cez wordpress, eshop na facebooku, cez opensource

  1. Eshop a prezentačné stránk s vlastným CMS systémom od vášho dodávateľa eshopu Vlastný CMS systém znamená vlastný redakčný systém, v ktorom vybavujete všetku administratívu. Rozhodne neodporučame až na jednú výnimku. Pokiaľ je váš dodávateľ natoľko veľký, že je vysoký predpoklad, že neskrachuje a tiež pokiaľ máte ošetrené, že zo systému sa dajú stiahnúť všetky potrebné dáta v prípade prechodu na iné eshopové riešenie. Podnikatelia však pri svojich povinnostiach jednak nevedia, že by mali na to myslieť a jednak je to už odbonejšia debata, aby vedeli či taký systém im dodávateľ poskytuje alebo nie. Na Slovenskom malom trhu je firiem, ktoré by spĺňali vyššie spomenuté atribúty, ako šafránu. Preto bude najlepšie sa nespoliehať na takúto formu zhotovenia eshopu lebo riskujete nemalé finančné prostriedky a stratu kontroly nad eshopovým riešením. Okrem toho ste úzko previazaný s firmou, ktorá redakčný systém vytvorila a ste obmedzený iba na riešenia, ktoré majú aktuálne v ponuke.
  2. Eshop a prezentačné stránky cez wordpress

WordPress riešenie vhodné skôr pre prezentačné stránky, na ktorom bežia veľmi dobre a je to celosvetovo najviac používané riešenie so státisícmi prezentačných stránok prípadne 1-5 produktových eshopov. Výhodou tohto riešenia je že máte voľnú ruku pri implementovaní akejkoľvek funkcionality bez ohľadu na dodávateľa vášho webu. Na Slovensku je kopec ľudí, čo vám vedia implementovať akékoľvek riešenie na váš web takže nie ste na nikoho odkázaný a máte všetko pod kontrolou.

Na druhej strane cez toto riešenie neodporúčame budovať eshopy. Sami máme klientov, ktorí nie sú spokojní s eshopom na wrodpresse pokiaľ obsahuje viac než 5 produktov. Toto riešenie nie je na to zatiaľ stavané a najčastejšie sa stretávame s problemom rýchlosti eshopu na wordpresse čo je veľmi dôležitý atribút pre pohodlné nakupovanie na eshope.

3. Eshop na facebooku.

Táto platforma sa neujala a ľudia si na ňu nenavykli. Momentálne ma nulový potenciál preto túto formu predaja neodporúčame ani spúšťať.

4. Eshop cez opensource

Opensource je otvorená zvyčajne celosvetová platforma, kde si viete zriadiť akékoľvek funkcionality a vzhľad. Výhodou takej platformy je, že pre platfomu existuje na svete obrovské množstvo dodávateľov, ktoré garantujú najnižšie trhové ceny rôznych funkcionalít a neobmedzenosť v možnostiach zhotovenia eshopu alebo prezentačnej stránky. Ako sme už vyššie spomenuli ideálna platforma pre prezentačné stránky a eshopy do 5 produktov je wordpress. Pre eshopy sú celosvetovo stabilizované platformy opencart, magento, prestashop prípadne woocomerce.

My používame pre prezentačné stránky wordpress (65% podiel na celosvetovom trhu) a pre eshopy opencart (25% podiel na celosvetovom trhu), čo je garancia toho že vaše zhotovené riešenia sú tie najlepšie, čo dnes ecommerce trh ponúka, nemusíte mať obavy o zánik platformy, pracuje sa s nimi intuitívne, ľahko, inak by tie riešenia už dávno zanikli a nakoniec máte do budúcnosti nakladať s vašou webovou stránkou slobodne bez omedzení.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *